Det händer lite här hemma...

...när jag efter en lååååång tid försökt motstå detta romantiska shabby så är jag på väg dit har sista tiden sprungit på loppisar och jagat via blocket, sålt av saker och handlat annat. Har i alla fall fått tag i ett TV-skåp och  ett linneskåp som nu ska bli vita, TV-skåpet blir klart i morgon och då ska jag börja med linneskåpet men man orkar inte mycket när man har feber och influensa i kroppen vill jag lova :o( Jag har också äntligen fått tag i en Ektorp divan/schäslong till ett himla bra pris och just nu är det krig om vem som ska sitta i den ;o) Här får ni lite blickar av vad som hänt här hemma sista veckan....



Åh ville så gärna ha ett par gamla glasögon och fann dessa på tysslingemöbler för en tjuga....



Gjorde ett litet arrangemang på en bricka i vardagsrummet....



Detta har Moa skapat helt själv, tycker det vart så himla fint och hon är så stolt över det....



Har gjort några godisstrutar idag....
/LenaS

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad du är duktig. Hälsa Moa att hon är jätte duktig Kramar mamma

2009-02-22 @ 21:17:55
URL: http://elsysstickdesign.blogg.se/
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Vad fint ni har gjort.:-) Kram Stina

2009-02-22 @ 21:21:05
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0