Jag älskar perlagoner....

Perlagoner gör mig riktigt gladoch jag har några på balkongen, de två främre på bilden har jag övervintrat och inte hade jag kunnat drömma om att de skulle bli minst lika fina i år som förra året, har inte haft sån tur innan att jag fått dem att ta om sig men i år gick det vägen. Jag har perlagoner i en gammal stekgryta på bordet ihop med petunior också och i en dubbelampel har jag petunior och en stor fuchsia (stavas inte så va?) och just dessa balkongblommor ger mig glädje och lite ro när jag sitter ihopkrupen på balkongen med en mugg te och läser en bra bok....
/LenaS





....och min groda, inte blir han nån prins när man kysser honom vi har provat, undrans när drömprinsen kan tänkas dyka upp i mitt liv???
/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0