Länge sedan....

Ja ni det är evigheter sen jag uppdaterade här borde ha gjort det för länge sen, vi har gjort om Moas rum men idag när jag kom ihåg att fota var det förskräckligt rörigt där inne så det visar jag inte idag ;o). Har också köpte nytt köksbord men väntar tills stolarna också är inhandlade innan jag visar och berättar. Fyndade rejält igår i alla fall, hoppade av en slump in på Indiska medans jag väntade på att Oscar skulle sluta skolan och fyndade lite

image29
Hittade detta badrumsskåpet i sånt Indiskt mörkt trä, en dörr med spegel och tre hyllor på sidan om det hade kostat 595 kr men eftersom baksidan på skåpet var spräckt så kostade det ynka 89 kr nu!! Ursäkta den mörka bilden men tror ni kan skymta det ;o) Det fick bli förvaring till mina scrapsaker....

image30

Dessa små ljuslyktor också på Indiska för 12,50 styck, köpte en sto ljuslykta också för 40 kr istället för 249 kr men bilden vart inget bra på den tyvärr....

image31

denna så söta klockan har jag kikat på ett tag men varit för dumsnål men nu kostade den15 kr så gissa om jag inte behövde fundera på om den skulle få följa med hem??

image32

Denna läckra ljusstaken fann jag på JYSK för 10 kr och rödoman som jag är så är jag lika happy var gång jag hittar nåt rött som funkar i mitt hem...

image33

Och denan så underbara sockerskålen som heter "Sockerpullan" fick jag av min söta styvmams till jul, då med en blomma i. Hon har köpt den på Pershytteboden här i Örebro och jag tycker bara den var så himla härlig att den skulle visas här på bloggen

Jag hoppas jag under veckan kommer att kunna visa mer av mitt hem igen....
Kramis/LenaS

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilka fina fynd du har gjort. Och så billigt. Förstår att du shoppade.
kram kram

2008-01-21 @ 12:07:35
URL: http://www.myspace.com/jejjek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0