Så står det lite stilla igen....

...är inte helt klar i köket så jag kan inte visa det ännu ;o) Har sett en massa fint i både riktiga butiker och webbutiker som jag vill ha i mitt hem men plånboken är för tom för allt det men en del ska väl få flytta in här under våren....ska nog också tapetsera fondvägg i sovrummet tror jag, var inne på det förra sommaren men la ner det sen men nu har jag sett en del snyggt på nätet när jag surfat runt....hm det är ju väldans mycket vitt och lantlig touch nu och det är inte riktigt jag. Jag gillar mörka möbler men vill ändå ha vackra roliga prylar omkring mig men det får inte heller bli för mycket liksom....och min fråga till er, är det nån som har tips på bra inredningsbloggar som inte är för avskalade men heller inte  för vita liksom? Vill du ha din blogg i min länklista så hojta bara till ska försöka uppgradera denna bloggen lite mer.....
Ha en bra alla hjärtans dag alla som är inne här och läser ;o)
Kramis/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0