Iccas rum

Iccas rum

Åh vad jag ångrar att jag inte tog förebilder osså. Icca bor i ett garderob som mäter 330*130 cm och innan hade hon en platsbyggd loftsäng och ja både hon och jag hade tröttnat så nu har vi pysslat med hennes rum några veckor. Hon har fått ny säng och igår kom hyllorna upp på väggen. Hade också megaflyt på Myrorna igår när jag fann denna sekretären där för 150 kr, den blir ju perfekt där inne, köpte nya knoppar på Ikea till den igår kväll. Sängbordet ska bort och ersättas av nån smidigare hylla tror jag. Hon har varit hos sin pappa i helgen så hon ska få plocka upp sina saker på hyllorna o i seretären sen när hon kommit hem ikväll, hopaps hon blir glad....
/Lena S

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad mysigt det ser ut! har länge tänkt att jag ska fixa min klädkammare så att jag får ett eget sovrum (delar just nu med min 6åriga son) Nu blev jag inspirerad som sjutton! återstår bara att komma på vad jag ska göra av allt som finns där inne just nu!

2007-07-01 @ 19:16:54
Postat av: Ann

Inspiration, det får man verkligen.
Kul att få komma in i ert hem och få ideér.En toppen blogg
Ha de bra /Ann

2007-07-02 @ 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0