Dagens fynd

Dagens fynd

Jag och Moa var en snabbis på stan och inne på Indiska hittade jag dessa roliga servettringar i "glas" för 7,50. Jag sätter dem runt tygtabletterna när de inte används utan står i en korg på "köksön" . Har stämplat blommorna på tabletterna från Ikea. Var inne på Hemtex också där jag hittade underbara stora dukar 140*220 cm i brunt som jag tänkte sy om till gardiner till sovrummet när jag fått ny färg där inne. Tyvärr vart bilderna inte bra i färgerna när jag fotade men de är bruna med mörkare bruna rankor, fyndade också rosa panellängder som Moa så småningom ska få på sitt rum när vi i höst ska fixa ett prinsessrum till henne. Om nåt missat är det 50% rabatt på det mesta på Hemtex utom på gardiner som det är 70% rabatt på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0