Dåligt uppdaterats trots att det hänt en del....

Ska snart visa bilder från vardagsrummet, sovrummet och lilla "toan" som fått en del nytt sista veckorna, de två sista har fått ny färg och med det en del nya prylar.... I vardagsrummet har jag nu köpt fler Bestå-delar och lyckades hitta en Ektorp två sitssoffa på blocket. Hade leaby röd klädsel på den trea jag hade innan och Idemo beige på fåtöljen (Tullsta, den finns inte i röd) så jag hoppades ju att finna en tvåa med nån av dessa klädslar och tvåan hade Idemo klädseln. Så frågade jag på vårt Ikea fynd igår om de hade några soffklädslar och hon log och svarade "Vilken modell och färg?" och ja de hade en Idemo beige till min trea (emaballageskada vilket ju inte påverkar klädseln det minsta och sänkt med 40%) och hon sa att de har massor av klädslar men de har varken tid eller utrymme att få ut dem i vårt fynd så bara ett tips om ni är ute efter en klädsel kolla med fyndet, ska kolla sen om de kanske kan ha en Leaby röd till min tvåa och sen om de har en vit till fåtöljen så ska jag prova att färga den.....
Bara lite från mig ska fota när jag fått borrhjälp och upp de saker jag vill få upp innan jag visar er mer av mitt hem.....
Kramis/Lena S

Kommentarer
Postat av: sannaf

Vilken tur att du hittade klädseln!!!
Jag väntar med spänning på att få
se hur det ser ut!
Kram från SannaF

2007-08-11 @ 23:25:51
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Stina

väntar......kommer det några bilder snart ? är så nyfiken.....

2007-08-14 @ 00:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0