Rostig krona?

När jag surfar runt i allas inredningsbloggar så har nästan alla med dessa vita romantiska hem, underbara kungakronor , en del har dem bara helt solo andra har dem ihop med nån form av arrangemang, vart kan man tänkas hitta dem? Har kollat runt på Nätet i web-butikerna men hm de är ju ofta slut sen funderar jag på fraktkostnaderna för dem...nån i Örebro-trakten som har en och vart har ni köpt der? Ska även till Sundsvall under påsken så i de trakterna vill jag också gärna ha tips....
Har inte hänt så jättemycket här hemma sista tiden, jag är en sån person som inte kan göra flera saker samtidigt (trots att jag är kvinna ;o) ) utan nu har det scrappats en massa ett tag, har haft förmånen att ha fått lite uppdrag utifrån men nu suger det i inredningsfingrarna igen....hoppas på lite bra väder ska jag låta kameran hitta lite här hemma som jag kan visa för er....
/LenaS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0