Balkongen

Balkongen

Var på Ikea igår (x2) och handlade en del dock fanns inte allt jag vill ha till Oscars rum så det är inte helt klart och han har haft kompis hela dagen så jag har inte kunnat fota det kommer i början av nästa vecka....
Däremot hamnade jag av nån anledning på Ikea idag igen undrans hur mycket jag lagt ner bara i bensinpengar på Ikeaturerna de sista veckorna ;o). Hittade detta bordet i Fyndet för 49 kr och efter att ha stört mig på dessa knallgula gardiner i flera veckor som de haft massor av dem i hyllan på fyndet så bara kom det med hem idag för 24,50. Har de sista dagarna köpt dessa Skina ljusslingor och  kransen utan att egentligen tycka om dem men 10 kr/st så har de bara följt med hem. Men jag fick nån ide där med de gula gardinerna om en riktigt kitchig balkong, och ja ungarna gillar den skarpt det är en plats i vårt hem med mycket färg och ja det vart trots allt himla mysigt där ute. Svårt att fota på sån liten yta men vi har inglasade balkonger så det är som ett extra rum.
/Lena S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0