Del av Ronjas rum

Del av Ronjas rum

Ronja fyllde 15 år i helgen som var och på hennes önskelista stod pengar till ett nytt rum vilket hon fick + att hon hade lite sparat innan också så förra veckan fick hennes rum två vita och två mörkt grå väggar (det skulle varit svart men hm nåt måste blivit fel och hon hade ingen lust att måla om det, bra blev det i alla fall. Här är en del av rummet, det är väggdekoration "Slätthult" från Ikea och även möblerna på hennes rum är nyinköpta....tyvärr är det inget idealväder att fota i så ni får hålla tillgodo....
/Lena S

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad läckert med blommorna på väggen.
Tänker febrilt på var jag kan sätta sånna !

2007-08-15 @ 19:46:47
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: sannaf

Supersnyggt!
Jag köpte såna också samtidigt som jag köpte Vallmon jag fick inspiration av dig...
Jag ska sätta de här blommorna på väg ner för trappen från övervåningen när det börjar bli mer klart där uppe ; )

2007-08-16 @ 18:53:13
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0