Att en vattenkanna gör så mycket.....

Att en vattenkanna gör så mycket.....


Tänk att få köpa en vattenkanna kan göra så mycket, har länge avskytt denna blå den har funnits i 17 år av mitt liv typ halva livet. Köpte den strax innan jag och mitt X flyttade ihop för han hade bara en vattenflaska när han vattnade blommor, på den tiden hade jag redan bestämt att vi skulle ha blått i köket när vi flyttade ihop....sen har den hängt med, har knappt velat vattnat blommorna när jag haft besök för att visa denna hemska blå kannan med gnuggfigurer på ;o) Men nu äntligen såg jag denna zinkkanna på Ikea den har säkert funnit ett tag men jag vart pladask så megakär och nu bor det en här, den gamla fick vandra till soprummet nu, kanske nån som vill ha den och den får ett fortsatt liv hos för oss okända människor.....
/Lena S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0