Här flödar ideer och insperation....

...har kommit på att jag nog ska bli vuxen och ha en "finservis"  men jag har inte plats i köksskåpen eller jo om jag rensar än mer än jag gjort så skulle det nog ev gå ;o) men ideerna bara kommer farandes nu och ni vet dessa höga furu-burspråks-vitrinskåpen som var så superinne på 90-talet? Med glasdörrar? Jag har ju svart/bruna köksmöbler i köket numera och så kom jag på att ett sånt skåp som betsas i svart/brunt med rostfria knoppar (har rostfria, borstade handtag på köksluckorna), vill ju ha det rätt lantligt trots att jag har en stor kärlek till mörka möbler så för att tona upp det tänker jag sätta spetsar på hyllplanen för att ta upp det beige/sandfärgade jag har på väggarna, dukar och stolsdynorna, vad tror ni? har nyss lyckats få tag i ett sånt vitrinskåp för 600 kr, det är väl rätt oki pris? Nu ska jag återgå till mitt rensande och städande här....
/LenaS

Lånade bilden från blocket på det skåp jag ska titta på, inte för snirkligt och inga lådor, och bubbliga fötter.....

edit....hittade detta istället för 300 kr och det ska jag hämta på tisdag, ska mörkbetsa det och sätta tyg innanför fönstrena...

image45

Kommentarer
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

Det kommer att bli jättesnyggt med tyg och ny färg!!

2008-02-17 @ 20:02:18
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: Annika

Ser framemot "efter-bilder" på skåpet! Det kommer att bli jättefint!

2008-02-18 @ 13:27:21
URL: http://www.flexinredning.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag vill se hur det blev!! Jättenyfiken ju!

2008-02-23 @ 11:21:12
URL: http://epona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0